luni, 4 iulie 2011

Încep căzăturile?

Mă gândeam că primele julituri vor fi de la căzăturile de-afară, dar uite că le facem în casă :)
De câteva zile se urcă foarte repede pe canapea.. şi patrulează pe-acolo dintr-o parte în alta.. şi cum nu pot fi non-stop lângă el.. s-a întâmplat şi căzătura nasoală.. Dar nu aşa de nasoală cum părea! De vreo 2 zile am observat că vrea să coboare pe marginea înaltă şi de fiecare dată l-am oprit să nu se dea pe-acolo jos.. dar n-ai cine vorbi :) Şi azi a căzut.. am ajuns în timp util (chiar nu ştiu cum am ajuns aşa de repede) ca să nu dea cu capu de podea măcar, dar 2 mici julituri au apărut pe faţă.. cred că s-a zgâriat de suportul de telecomenzi sau de-o telecomandă.. n-a plâns.. era doar mirat de situaţie şi poziţie.. :) Dar eu.. ce sperietură! Am încercat să nu arăt teama ce m-a cuprins, doar l-am prins înainte să ajungă capul jos.. şi să zic "se mai întâmplă cu copii mici" şi să râd. Din ce citisem ştiam că nu tre să le arăţi teama şi că te-ai speriat, că atunci încep să plângă.. şi mai târziu chiar provoacă intenţionat astfel de momente ca să atragă atenţia asupra lui.. Sper să nu fie aşa manipulator cu noi :D
Cred că mai iese un dinţisor jos.. yuppy! O să aibă 8 dinţişori.. măseaua încă n-a spart gingia, dar nu prea i-a dat bătăi de cap :)

2 comentarii:

  1. pentru ca am avut avantajul sa traiesc la curte, si alergam toata ziua, imi amintesc si acum cu zambetul pe buze cojile din coate si din genunchi :) cum trecea una, aveam eu grija sa fac alta... si sigur se gasea cineva mai mare sa ne consoleze "semn de buna purtare" :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Asa ne ziceau si noua.. si mai ales "las ca trece pana te mariti" :)))
    Si noi am avut genunchi si coate zdrelite, dar si nasul de cateva ori :))

    RăspundețiȘtergere