joi, 28 iulie 2011

Ce-am mai facut?

A trecut iar mult timp de cand n-am mai scris.. pentru ca am fost ocupati si-am fost si plecati. Si am uitat ce s-a mai intamplat intre timp.. O sa le iau pe rand.. Mark are 8 dintisori si 3 masele.. doar una e iesita aproape toata si e ciudat sa vad ceva alb acolo in gurita.. mereu imi vine sa-i scot ce are in gura. Avea el un obicei vechi de a roade cate o bucata de hartie (igienica, servetel, carton) si dureaza putin pana ma obisnuiesc si cu maselele.
Alte lucruri importante din viata lui? A mai cunoscut-o inca o data pe bunica (mama mea).. ca nu-si mai aducea aminte de ea prea bine.. ultima data s-au vazut cand Mark avea 2 luni, e si normal ca l-a lasat memoria, nu? Asa cum ne asteptam a fost sociabil si s-a lasat strans in brate si pupat.. cum vor toate bunicile sa faca.
Apoi a urmat un drum pana la Arad si Timisoara.. sa mai rezolvam noi unele hartii (nu se termina niciodata) si sa participam la botezul Brianei. Ocazie foarte buna de socializat pentru toata lumea.. si adulti si copii.

Apoi a urmat o vizita nu asa scurta la hairstyle-ist, ca prea a crescut iara parul si pe caldurile astea nu e prea placut. Ca la orice intalnire mergi inainte de ora fixata ca sa te obisnuiesti cu locul si cu omul.. te mai joci.. mai muti un scaun, mai scoti o perie din sertar, mai aranjezi bigudiuri.. din astea.. E foarte important sa ai sustinere.. Pe Mark l-a sustinut Ay, daca se poate spune asa. Mai mult i-a distras atentia de la masina de tuns si foarfece.. dar a fost foarte bine si cred ca mai mergem la Angi.
Dupa asa activitate istovitoare a mers bine un somn pentru bebe.. ca sa fie in forma pentru petrecerea de botez. Deocamdata nu prea a avut cu cine sa se joace, Ay era ocupata cu niste fetite mai mari, Roby si Briana sunt prea mici, iar restul de baieti si ei mici, ocupati cu bratele parintilor.. Asteptam alte ocazii sa ne jucam cu Marc, Roland (celalalti fin al nasilor lui Mark) si cine-o mai fi :)

-Va urma - (despre Austria)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu