joi, 9 iunie 2011

Partea a 2-a

Am zis ca revin dupa ce doarme.. si-am adormit amandoi :)
Ziua de ieri a inceput devreme.. ne-a trezit soneria telefonului.. era o matusa care suna sa-l felicite pe cel mai mic membru al familiei si nu cred ca si-a dat seama ca la noi e doar 7.30 :) A mai urmat niste somn pentru unii pana la 9.30. Am pregatit masa, dar Mark era in recunoastere si direct la cadouri s-a dus..
Intr-un final am reusit sa-i dau ceva sa manance.. si tare greu a fost.. pentru ca de vreo 2 zile iese un dintisor jos si nu prea a vrut sa manance.. a ros paine mai mult ca de obicei, a mancat si mai mai mult iaurt.. si doar ceva fructe am reusit sa-i dau.
S-apoi l-am schimbat si am mers iar la desfacut cadouri.. are nevoie de ajutor doar la inceput, adica sa-i arat de unde poate rupe hartia.. si-apoi se descurca el singur..
In perioada asta, cand oricum ii cumparam ce are nevoie, e greu sa gasim ceva ce ar putea fi cadou. Cadoul mai important e pe drum.. e un scaun de bicicleta, ca sa ne putem plimba toti 3.. Bineinteles din aceeasi gama cu carucioarele si scaunele de masina - Römer Jockey Comfort
Am luat si jucarie, ca nu se poate vreun cadou fara jucarii :) Niste hainute -aici suntem la etapa cand nu prea mai sunt bune cele marimea 80 (cat ar trebui pentru 1 an) si am sarit la 86 :)
Am mai luat o farfurie pentru papa si o canuta de apa..
Aaaa.. si tort.. dar mi-e rusine sa zic ca l-am facut eu.. Se vede ca n-am mai facut de mult sau poate trebuia sa fac ce stiam sa fac, nu sa ma apuc sa incerc chestii noi acuma.. Nici blatul n-a iesit ca lumea, nici crema.. si nici pasta de zahar de deasupra.. E mai mult simbolic tortul asta, cel adevarat vine sambata, comandat la o doamna care se pricepe :)))
A vrut sa se urce pe masa, ca de obicei.. sa puna mana pe lumanare.. ne-am chinuit noi sa-i aratam cum se sufla, dar.. fara succes.. Cand s-a stins lumanarea a intins mana repede si-a luat-o.. apoi a demontat si tortul.. si gata aniversarea :) Am mancat noi 2 felii (adica jumate de tort) si-a fost bun.. si voi incerca sa-l refac pana imi iese ca lumea.
Continuarea era ca.. facem baita si mergem la culcare.. dar abia pe la 11 am reusit sa-l adorm.. Dar am zis ca-l iertam ca e ziua lui :))))
Petrecerea cu multa lume e sambata si mai facem o incercare la suflat in lumanare :)

La multi ani Marky Mark, care de ieri nu mai esti bebe.. ne dorim sa fii mereu sanatos, zambitor, fericit si sa cresti frumos la fel ca pana acum!

Un comentariu:

  1. La multi multi ani fericiti, Marky Mark! Sa fii sanatos si sa cresti frumos si plimbari frumoase cu bicicleta :) la anu' pe vremea asta sa mergi pe bicicleta ta :)

    RăspundețiȘtergere