miercuri, 20 ianuarie 2010

Saptamana 19

Burta se vede tot mai tare.. din punctul meu de vedere as zice ca e la fel ca saptamana trecuta, dar daca 2 persoane s-au oferit sa-mi dea locul lor in metrou si tramvai, inseamna ca incep sa arat a femeie insarcinata :)
Cred ca l-am simtit ieri dimineata miscand.. faza e ca se intampla totul asa de repede si nu se repeta, incat nu stiu ce e.. dar, ce altceva sa fie? Doar bebele e acolo.
Sta cuminte, cu degetul in gura, dar nu isi roade unghiile :)
Mai am dureri de burta uneori, dar se pare ca sunt niste ligamente ale uterului.. se pregateste sa sustina greutatea.
Mi-e foame mai des.. mananc mai des, dar cate putin.. pentru ca nu-mi trebuie prea mult.. si cu ocazia asta nu prea am pus pe mine.. Am vreme sa pun in ultimele luni.
In schimb am dat de alta problema, mai putin intalnita in acest moment al sarcinii - mastita si trebuie sa iau antibiotice si igiena riguroasa in zona :(.

In perioada asta unor femei le apar pete maronii deasupra buzei superioare, pe pometi sau frunte.. li se inrosesc palmele din cauza estrogenilor si incepe sa se transforme linea alba in linea nigra (linia de la buric catre osul pubian).

Si pentru ca in Romania, totul e altfel decat normal.. unele viitoare mamici incep sa caute cresa / gradinita pentru bebele nenascut.. din cauza locurilor limitate si a listelor lungi de asteptare. Ce bine ca scapam ce aceasta problema. Cred ca Germania sta altfel la acest capitol si daca nu, ne vom confrunta la momentul potrivit cu aceasta problema.

Pana atunci.. tre sa gasim nuuuumeeeee!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu