vineri, 15 ianuarie 2010

Ai grija ce iti doresti..


..ca s-ar putea sa se implineasca!
Asa suna o vorba de pe la noi..
Acum vreo 2 ani am zis ca eu sunt pregatita sa am un copil.. apoi m-am luat cu una-alta si am uitat de copil si-apoi oricum nu eram pregatita.. Cand eram mai tanara imi tot ziceam ca vreau sa ma marit pe la 23 de ani, sa am copil la 25.. asa sunau planurile. Nu s-au implinit si cred ca a fost mai bine asa.. Probabil pe la 25 am zis ca trebuie sa am copil pana implinesc 30. Nu-mi mai amintesc cand am zis asta. Si clar nu m-am mai gandit asa tare la aspectul asta.
2009 a fost un an frumos, deosebit.. cateva detalii aici.
Un alt aspect, care a facut anul si mai fain e Joey..
Se tot spune ca o femeie simte cand e insarcinata.. dar eu n-am prea simtit.
Aveam o stare cam ciudata, dar daca n-am avut cu ce sa compar, de unde sa stiu? :) Nu greturi, nu nimic..
Pe 3 noiembrie am facut testul, au iesit 2 liniute roz clare.. deci, niciun dubiu.
Care e urmatorul pas? Mergi la un medic ginecolog pentru ecografia de confirmare. Si mi-a confirmat ca este un făt de aproximativ 9 saptamani. E ciudat momentul ala, pentru ca vezi ceva mic care se misca in tine.. Nu ai timp sa-l observi prea bine si sincer, nu prea ai ce.. pentru ca mic.. abia are 5 cm. Pana la 8 saptamani i se spune "embrion", apoi devine "fat".
Urmeaza analize, control si te-apuci sa citesti ca disperata tot ce poti, ca sa stii ce se intampla acolo..
Eu am fost cazul foarte fericit, pentru ca nu prea am avut greturi sau alte probleme.. De asta nici nu mi-am dat seama ce se intampla.. Apoi, nu mai citesti, pentru ca dai de tot felul de nebune, fiecare cu problemele ei.. si mai bine te relaxezi si stai cuminte in banca ta.
Am citit despre alimentatie, nu vreau sa fiu paranoia, dar m-as simti groaznic sa stiu ca eu am facut ceva care l-ar putea afecta.
O perioada am fost stresata rau pentru ca am sarbatorit de ziua mea cu niste alcool.. si eram 5-6 saptamani. Am citit mult pe tema asta si sper ca nu l-am afectat cu acel pahar..
Am un fisier in care trec evenimentele legate de el si de mine.. masuratori de burta.. am ajuns la 93 cm in talie. Ce talie? :) Nu prea mai am talie.. Si 65 kg.. sunt in grafice.. 3 kg pe trimestru.. sper sa fie asa pana la nastere.. Hainele inca imi sunt bune, dar cred ca in curand va trebui sa investesc in niste pantaloni.
Am facut analize, au iesit bine.. cu exceptia uneia.. la care am valori putin mai mari decat normal.. dar, am mai citit eu ca fiecare femeie insarcinata e diferita de celelalte si sunt multi factori care determina aceste rezultate.
Urmeaza un control si o ecografie, deci revin cu poze noi :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu