miercuri, 20 februarie 2013

Markey Mouse


Ideea costumului a venit de la o mamica de pe un grup de pe Facebook. A confectionat si ea unul pentru copil si-a avut mare succes.. si asa m-am hotarat si eu sa-l facem pe Mark ca pe Mickey Mouse. E un personaj indragit de toti copii, il recunosc toti si n-a fost greu sa-l fac. Si-a vrut si Mark sa aiba costum de Mickey. Desi, cu vreo 2-3 zile inainte de party a zis ca vrea costum de Handy Manny :) Poate data viitoare, daca nu apare alt personaj preferat la orizont :)

Am povestit in alta postare cum am facut, dar mai scriu inca o data pe scurt.
Am cumparat ciorapi negri si manusi albe ca nu aveam, restul recuzitei e din dulap :)
Am imbracat 2 nasturi in fetru alb si i-am cusut pe pantalonii rosii scurti. 
Apoi am imbracat 2 bucati de carton rotunde cu material polar negru (e fain ca nu se desira la margini si e si putin elastic) si le-am lipit cu lipici cald pe o bentita de plastic. Dupa cateva zile de purtat prin casa, am ajuns la concluzia ca trebuie sa imbrac si restul bentitei cu polar, ca sa nu-l jeneze prea tare la cap.
Papuci galbeni n-am gasit si am ajuns sa colorez o pereche de sosete de-a mea cu acrilice :) si le-am tras peste papucii lui.
Coada? Resturi de material polar si la mijloc o sarma subtire. Am cusut-o de pantaloni.
Iar nasul negru desenat cu creion dermatograf :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu