luni, 29 octombrie 2012

Invatare.. din carti

Multa lume din jurul nostru spune ca citesc seara la culcare copiilor. Si ne-am intrebat "oare cum reusesc". Pentru ca al nostru da paginile repede, nu putem citi nimic, spunem totul din memorie sau inspirati de vreun desen din carte. 
Am incercat sa urmam niste pasi din cateva articole. Nu ne-am pus in pat si-am inceput sa citim, dar undeva clar am gresit.
Am ales carti pentru copii, cu text putin, cu imagini dragute. Cele cu text mult stim ca-l plictisesc. Acum caut niste carti cu trenulete, daca tot ii plac. Asa voi putea exersa la nesfarsit sunetele scoase de trenuri :)
L-am implicat si pe el, tine cartea si da paginile, scoate sunete sau zice cuvintele pe care le stie. Il mai intreb si eu culori si repet cuvinte pe care nu le stie. Incepe sa faca si propozitii scurte.


Mai avem de lucrat la rutina de citit. Pana acum citeam la pranz, inainte de culcare, dar nu prea ne iese. As vrea sa am si tu timp de citit mai mult si astfel sa fiu un exemplu pentru el. 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu