luni, 8 august 2011

Excursia din Austria (continuare)


Am ramas iar datoare cu o continuare.. Am calatorit intre timp si-am avut altele pe cap, deci nu prea mult timp liber..

Sa revin la excursie.
Vineri a fost ziua de balaceala... Am luat micul dejun si pe la 11 am mers la bazin, in ideea ca dupa 2.5 - 3 ore de stat la apa copii vor dormi tun.. Am ajuns la Aqua Dome, Längenfeld ne-am schimbat in slip si la apa.. Au o piscina speciala pentru copii.. Arca lui Noe, cu apa calda de 0.5 m, cu topogan si o umbrela de apa. Prima impresie despre apa? A dat semne ca-i place.. insa, pentru ca nu stia foarte bine sa mearga nu prea am putut sa-l lasam singur. Un pic pe margine a stat, ca se putea tine de grilajul prin care se scurgea apa.. L-am dat pe topogan de cateva ori.. si in rest in apa. Cu toate astea, tot a facut 2 pasi singur si s-a dezechilibrat si a cazut in apa.. L-am scos repede, a scuipat apa si da-i cu plans. S-a linistit repede, dar parca n-a mai fost asa doritor de piscina :)
I-am dat sa manance si apoi a venit si somnul.. Si asa am profitat si eu de ziua de balaceala, pe la piscinele cu bule, pe la piscina cu apa sarata sau pe topogan. E foarte frumos locul.. ai ce face o zi intreaga.. Cand mai creste pispirelul cred ca mai mergem in zona.
Dupa balaceala a mai urmat o masa si iara somn.. si seara plimbare.. Pe alta ruta decat in ziua precedenta :) Si seara somn instant, fara prea multe insistente.
Sambata am fost la Innsbruck, ca era aproape.. era cam ploios, asa ca am mers un pic prin zona veche, am gasit un restaurant mai liber, am mancat ceva super bun la Papa Joe si inapoi la hotel, sa facem bagajul ca duminica plecam inapoi spre casa. Ne-am mai oprit undeva.. sa vedem o cascada, dar n-am reusit sa ajungem la ea, ca era departe.. 30 min de mers pe jos pe un teren nu prea drept.. si cum stam amandoi foarte prost la capitolul conditie fizica.. am cam renuntat. Plus ca era seara deja si cam frig.. Peisajul este de vis.. nu prea se vede interventia omului.. si neaparat o sa revenim sa vedem si cascada de la Umhausen.
Duminica am impachetat si-am plecat.. tot drumul a fost cu ploaie si nu-mi place deloc.. Dar am ajuns cu bine acasa.. si cand mai avem ocazia plecam.. Mai aproape de casa, ca sunt atatea locuri faine de vazut.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu